Monday 2 April 2012

Why U Simply Put The Blame On Me???

Saket hati mmg saket rr tp belajar utk bersabar..jage akhlak coz xnak maki2 org...bru2 nie ade r si polan A n si polan B nie bergado..sy nie just tmpt si polan B luahkan perasaan then nasihatkn diri dier supaya dier kawal marah dier pada di polan A nie..pastu si in order nak maklumkan pd si polan A yg si Polan B nie selamat bwh jagaan sy..then sy mintak si polan A tggu dlm keadaan reda bru settlekn problem spy xjadi ape2 yg xelok berlaku...x psl2 si polan A nie mrh sy masuk cmpor urusan dier n tuduh sy yg hasut si polan B supaya gado ngan dier..WTH???




Hai makhluk!!!! Allah lebih mengetahui niatku...mmg aku xhingin masuk campur pon n aku sebetulnyer xtau sgt pn ape sbnrnyer masalah korg berdua....tugas aku just redakan si polan B nie spy dier xwat menda2 yg melampaui batas...apsal laks si polan A nie nak libatkan aku laks?? xderk telo ke wei??? bley laks msg aku ckp kalo ape2 hal terjadi aku laks yg kena bertanggungjawab..ermmm sbr jerkla aku nie...geram pn ader...




Xperla klo cmtue dier judge aku, aku xkisah pon..dier xpenting pon dlm hidup aku smpi aku nk concern sikap dier tue...kpd si polan A...be rasional!! TQVM

No comments: