Thursday 12 April 2012

Mampukah Aku?

Mampukah aku melupakan dia?
Ya aku mampu tp tipulah kalo aku katakan yg aku bley lupakan serta merta...
5 tahun aku mengenali diri die..kenangan 5 thn berkwn..
Aku ingin memadamkn kenangan itu satu persatu...tp mampukah aku?


Aku mahu menjadi anak yang baek.....
Redha kedua ibu bapa ku adalah yg terbaek..
Ya Allah bantulah kami...
Kenanganku membunuh ketenangan aku....


Stp tmpt yg aku pegi ade kenangan bersama mu...
Tp akan ku cube hadapi satu persatu...
Tuhan bersamaku.....


Semoga Allah menemukan kita dengan kebahagian masing-masing...
Janji Allah pasti Benar......
Mampukah aku menerima Jodohku?
Ya Allah, bukakanlah pintu hati ku untuk menerima dia...
Cintaku selain drMu dan RasulMu adalah untuk suamiku...
Ketaatan dan syurgaku adalah pd suamiku..
Temukanlah aku dengan lelaki yang boleh membawa aku ke syurgaMU..


Aminnn....



No comments: