Thursday 19 April 2012

Brape Lame Kite Kahwen wei???

Brape lame kite kahwen wei?? soklan tue aku tertanyer kt opismate aku..tercengang rr beliau pastu dan2 bos aku dgr diorg bantai gelak kt aku..aku nk tye dah brape lame kite keje lahh..nie sume hari tue ramai sgt yg tye aku nak kahwen bile..pastue abg aku pon tyer aku nk kahwen biler..kt org laen aku ckp nk kahwen thn nie tp xtau lg calon siapa..kt abg aku laks aku ckp aku nk kahwen bln 10 nie..hahaha..sah2 la diorg pelik ngn aku..kalo sblm nie org tyer aku soklan tue aku akan ckp thn depan sy kahwen..tp xkahwen gaks..pastue tye lg..sy jwb lg thn depan...thn nie sy tukau sy jwb nk kahwen thn nie...kiiikikikik..mesti diorg dok rimas ngn aku yg xkahwen lg nie...takut aku ngorat laki diorg kot..dh jodoh aku belum smpi nk wat cmner...InsyaAllah one day aku akan bkahwen tp xtau lg bila...klo nk tau aku kahwen biler tye lah pd Allah..Dia yg menetukan bile n ngn siapa jodoh aku..Siapa aku untuk melawan takdirNYA?


Aritue..teet nie citer laen aku stalk twitter ex aku...ok dier dh layan gegurl laen..tp aku xkisah pn..hopefully dier ley lupakan aku...aku tgk dier cm dh bole lupakan aku jerk coz jam aku bg dier dh bg pd ayah dier..cume guitar aku bg tue yg dier dok tido same tue nk wat per?? hopefully sume brg2 aku bg kt dier..dier dh ley hapuskan ckit2..Amennn

No comments: