Sunday 20 June 2010

BAJU Aper YAng SeSuAi ni?

Baru-baru nie ader rr berita aku dgr dr mulut org yg bj aku ke opis xsesuai cam nak g jalan jerk...aiks selama nie aku pakai xde org perasan kot..maybe sbb aku dh makin kurus bru diorg nmpk aku (eceh perasan giler beb)...sebenar yer aku cm kecik atie gaks biler ditegur/diperli sbb aku nie kategori degil..tp biler pk balek aku dahla staff baru...cap jari pon xkering lg n aper salahnyer aku ikut peraturan sbb tue kn tmpt cr mkn aku...mestila aku nk yg berkat n halal............

Yg wat aku xpuas atie sbb aku pkai ropol2 pon sbb tgk org laen pakai..n aku igt ley pakai jerk.....ceh rupenyer xley pakai...staff lame nie bg ajaran sesat kt aku yerk..........aku bru nk berfesyen2 ke opis..hallo muny klo nak berfesyen keje rr kt advertising company ker...nie nk keje kt cnie baju kena cam pekerja bank yerk.....

nak pakai ropol2 boley tp kena cover ngn Blazer..adei mls tol nak pki blazer..panas2..so nk selamat pakai jerkla baju kurung...lgpon dok opis jerkkkk..gi site pon jarang2.....baju yg formal ke opis aderla baju kurung tue of course rrr..klo nak pakai sluar kena kemeja plain or berjalur....kemeja kotak2 n corak2 xditerima yerk....

adei tpakse rr gaji bulan depan budject tuk beli baju....sbb hampir dua tahun dok oversea...dua helai baju kurung jerk dibuat..itupon utk raya...baju lame2 dh xley pakai sbb berat dh naeks...n dah kasi kt adek....tinggal la baju kurung yg aku bwk kt key el nie...itupon baju tue dh bsr sbb saiz aku dh turun 2 inci...adeii..brape pasang nak beli nie...5?? 10?? KopakSiuttttt..................

ikutkn mau saje aku pakai skirt pendek ngn kemeja..hahahah...tp xmungkin..aku masih ader IMAN..hehehehe..kemeja bkn xmo pakai tp susah nak cr yg labuh...yg pendek xmo rrrr....nnti angkat tgn jerk..abes rr nmpkbelakang badan...BAHAYA......sy xmau jd seksi...hehehehe

oh ya...nie senarai baju yg xle pakai yerk:-

1) kaftan2) baju punjabi
3) baju ropol2
4) kemeja corak2
5) skirt kembang6) baju yg kalo rase ley bwk jenjalan tue maknenyer xley pakai rr tue...

Hahnak selamat ikut cam akak2 n abg2 nie pakai....yg pakai tudung sile jgn pilih skirt pendek yerk!!!!!



4 comments:

jOan of arc said...

haha sengaL nye... tpi nasihat ak kan.. ko time gemuT ritu ko patut xyah beli baju la.. nnt dah kurus kan xsesuai. haiyaa

ak mmg g ofis pki baju kurung jek.. unless g site.. XD tpi kterg rasenye bebas je kot. jalur2 ke.. corak2 ke huahua

CIKUNI said...

cnie xbebas..kn coprate..ecehh....

Unknown said...

aku pakai baju suka hati. Lagi org pandang pelik kalau pakai ropol2. Tapi aku xpenah pakai. Langkah selamat pakai jeans n t-shirt je. And pakai kemeja yang telah disediakan. Huhu

CIKUNI said...

leha keje ngn contraktor laen rr..dulu aku keje ngn ayah aku..pakai jeans jerk2...kdg2 skirt..kdg xmandi pon g opis sbb opis dlm umah..hahahahaha