Friday 16 March 2012

Majlis Tunang Yg Memenatkan!!!!!

Last Week adek aku bertunang..ciss langkah bendul..tp xpe bak kate nenda aku...mana yg masak tuai dulu...hoohoho..statement yg xle blah..tp btolla tue..so senang setiap kali org tyer knape aku xtunang lg..aku ckp lah..sy xmasak lg...yg mane msk tuai dulu..lalalaalalas


Cerita penat nie bermula ari sabtu....perghhh mmg penat coz tugas aku siapkan hantaran...cake coklat aku wat sendiri..pastue nak wat coklat lg...seb baek buah beli jerk..itupun aku gaks yg kena beli buah kt mydin..pastue lari jap cr reben...nak patah pinggang nyah..alhamdullialh tiga hantaran berjaya disiapkan..simple jerk..gune bunga recycle jerk...tp xpe asalkan ikhlas kn!!seb baek gaks family bakal tunang adek aku dtg ahad malam kol 8 11/3/2012...so siang tue ley pulun lg!!!


Paling penat keje kt dapo la....makanan yg kiterong nak prepare, nasi himpit, ayam kari,sambal udang, serunding kelapa..giler cm ari raya..tp dah apak aku suke makanan cmtue..layan jerkla...walaupun xmasak tp jd pembantu pun dh cukup penat...owh lupe ader tambahan menu..ayam goreng crispy..ermmm cousin aku nie org bg dier 1 task jerk dier g tambah wat sos lah....coleslow lah..mak aiii buat tambah pingan mangkuk jerk....


Dan2 rr eden jd tukang make up...manelah eden tau make up..muke sendiri pon make up xsiap ler..tp adek aku guide..erm oklah jugaks make up tue...itupon apak aku ckp tebal...bg aku xder rr tebal pon..dlm gmbr nmpk cm xmake up sgt..erm ape2 jerkla...janji dh selamat dah bertunang adek aku nie ha...sbnrner nie majlis merisik tp tunang skali r..two in one!!!!senanglah..lgpn xyahla membazir...org skrg majlis tunang dh mcm majlis kahwen dh..ermmm nnti time aku pon aku nk biase2 jerk....teetttt





No comments: