Tuesday 19 October 2010

Pizza..erm Delicious!!!!!!

Dh lme giler xmkn pizza..sbb diet jm5 nyer pasal..aku sanggupla xmkn..iye rr diet kena rr displin klo x bising cik abg sorg tue..tp kdg2 terpakse broke my diet gaks...satu sbb aritue bezday my housemate then xtau nk blanje dier makan aper..last2 me n my sis decide order dominos jerkla..sedap n more cheese...nyummy...lgpon sng nk beli aku order online jerk http://www.dominos.com.my/ ..n abg yg hantar pizza tue smpi on time..pastue smpt aku wat muke kesian nk coupon..abg tue tersyco terus bg aku coupon free 1 regular pizza..yes2...my housemate ckp abg tue terpegun tgk aku..hahahhahaha..next time ley order lg yerk

Kedua sbb kisah si adek n kwn2nyer yg sengal menyebabkab aku tpakse mkn pizza which is aku mmg elakkan mkn pizza nie coz its high calori...kisah dier cenggini pd ari rayer yg ke 8 xsilap..si adek yg bongsu kami..biar kami gelar dier cik B..hahhaha..sepatutnyer kiterong nyer planning rayer kelapan adalah g beraya di rumah sedare kt bukit beruang n durian tunggal and akan bermula dgn lunch di rumah mak sedare kesayangan kami...cam biase dier masak nasi ayam kegemaran kami adek beradek..tp Si B nie ckp time lunch tue dier ader program ngn kwn2 skolah nie..ade sorg minah dlm kelas dier nk blanje mkn pizza sbb dier ader coupon...

kami mmg bangkang abes2abesan rr klo dier g..Si B laks ngada2 xmo lepaskan peluang makan nasi ayam n pizza..tamak tol..kate si B..hajat kwn dier dr tahun lepas nk blanje kawan2 pizza..fine..bincang punyer bincang..last2 kami adek beradek sepakat g lunch kt umah mak sedara lmbt ckit sbb nk kasi peluang kt Si B nie g mkn pizza ngn kwn2 dier kt tasek ayer keroh...nnti kol 2 kiterong pick up dier rr kt tasek ayer keroh tue...

Dijadikan citer..kete yg aku naeks bersame abg aku n akak aku terpilih utk pick up dier..dlm hati nie panas..lapo giler pastue kena g laks ayer keroh amik si B nie...terbayang2 adek beradek laen dh mkn nasi ayam dulu sebelum kami....perghh..smpi sane dr jauh kami lihat Si B nie dok sorg2 kt perhentian Bus dengan cuaca yg panas terik...Si B msk jerk kete:-

kami: adek mane kwn2 ko

Si B: yg pompuan naek bus g dataran pahlawan yg lelaki ngah watpe tah tue..

kami; adek sedap makan pizza?/

si B: xdpt pong mkn pizza.....

Kami; lor kenapa?

Si B: pizza xcukup..bdak2 lelaki jerk dpt mkn..bdak2 pompuan xdpt mkn...

kami: knape jd cenggitue...dier order pizza brape byk?

si B: 2 large 1 regular

Terus kiterong gelak terbahak2..n berguling2...hampeh tol..ajak satu kelas tp beli pizza nyer ciput..siap bdak kelas laen pong dtg...perg bengang tol aku ngn kwn si B nie..bengap ke aper..xkn xtau budject....bg aku menyusahkan org..dahlah dtg dr jauh then xdpt mkn..pastu minum air pon xdpt..apatah lg duduk..tikar yg diorg bwk kecik...cian adek aku nie...tp kiterong xderk tunjukan kesian sebaleknyer kiterong gelak guling2..hahahaha

Dalam hati nie sebenarnyer sedey n terkilan sbb si B nie mmg btol2 nk mkn pizza n berharap dpt mkn..tp xdpt..aku pantang menda2 mkn cenggini jd mcm nie...bkn ape takut org kempunan..then after mkn nasi ayam..kuih rayer n jalan2 rayer settle..mlm tue gaks aku bwk adek aku g mahkota parade bersme dua ahli yg bertuah sbb diorg jerk nak ikut aku..sbnrnyer aku nk g tgk handbag kt mp tue..n terus aku keluarkan wet n blanje la diorg nie mkn pizza..xsanggup aku tgk muke Si B yg kempunan pizza...mknla ko dekkkk...

Yg ketige hampir mkn pizza..uwahhh gemokla aku...ritue g pavi ngn opismate..singgah rr pizza hut sbb xtau nk mkn aper...msk citue cm xderk org layan..then lame gaks kiterong tggu xderk sape amek order..kiterong blah..ahhaha slamat diet aku....

No comments: